BrutalSlamDeathMetal

Hi ,I speak both english and french , i play almost everyday .My 1st mario kart game was the snes version but my favorite and most played would be MK64 :D I almost played every Mario kart games (except the arcade version and the MK double dash) . I didn't know their was league , war and everything else like that before MK8U so i'm new when it comes to clans and war . PS: my name on the game is Cryptopsy but on every website i use this long name and is too long for the switch .

Salut , je parle francais et anglais , je suis presque tous les jours . Mon 1er mario kart fut celui dessus la snes ,mais mon préféré et plus joué est Mk64 :) J'ai presque joué a tous les Mario kart (sauf celui dessus arcade et Mk double dash) . Je savais pas qu'il avait des ligues , war et tous ces trucs organisés sur Mario kart avant que je joue a MK8U , alors je suis nouveau pour ce se rapporte aux clans , war ,.... PS : mon nom sur switch est Cryptopsy , mon pseudo que j'utilise sur practiquement tous les sites est trop long .
Birthday
March 17
Location
Montreal,Canada
Discord Tag
Brutalslamdeathmetal#3126
Twitch
brutalslamdeathmetal

Followers

Top